Holaholahola! Com esteeeeu? Nosaltres contentíssims perquè per fi podem tornar a fer sortides!! 🥳🥳 Com que sabem que trobeu molt a faltar dormir en tendes, caminar, mirar les estrelles i estar amb contacte amb la natura, anirem a... ⛰PUIGGRACIÓS!!⛰ On i quan ens trobem? Dissabte a les 8:15 a l'Estació de Granollers-Canovelles. On i quan tornem? Diumenge a les 12:55 a l'Estació de Granollers-Canovelles Què hem de portar? Motxilla Sac Pijama Roba de recanvi Necesser Roba d'abric Àpats (esmorzar de dissabte, dinar, berenar, sopar i esmorzar de diumenge) Aïllant Cantimplora Capelina Lot Foulard (super important, el necessitarem!) Calçat còmode per caminar Crema de sol (posada i a la motxilla) Molt important! Serà una sortida molt especial, la primera del curs i la primera primera per alguns altres. Recordeu avisar i justificar en el cas que no pogueu venir! Fins dissabte!!! Sempre a punt!⚜️
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada