Salta al contingut principal

CAU DIA 24

 Què passa gent!!! Us va molar el primer cau? Perquè dels creadors del primer cau arriba... Cau 2: el retorn del cau.

Frikades a part tenim moltes ganes d'aquest cau i portem coses preparades👀. De manera que quedem dissabte 24 a les 15:50 al Gra. MOLT IMPORTANT que tothom porti un retolador de casa i el foulard!!!

Sempre a punt⚜️

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CAU A GRANOLLERS

BON DIA XALOC!  Aquest dissabte el cau serà com sempre de 16: 00h  a  18:00  amb la petita diferència que en comptes de quedar al lledoner, ens trobarem tots a les  16:00  a l'Església , ja que hem preparat una Gimcana pel centre de Granollers!!! Per altra banda també ús demanaríem que en aquest cau els de Xaloc portessin una petita càmera , ja que l'hauran d'utilitzar per realitzar la gimcana.  Finalment demanem que els de 3r any portin el mòbil, ja que hauran d'anar a diferents llocs en petit grup i sols, i volem estar en contacte amb elles i ells per qualsevol coseta! La recollida també serà a la plaça de l'Església a la mateixa hora que sempre a les 18: 00h ! PER CERT ES MOLT IMPORTANT QUE  PORTEU   FOULARD !!! EXEMPLE DE PETITA CÀMERA QUE TINGUEU UN BON DIVENDRE I ENS VEIEM DEMÀ A LES 16:00H A LA PLAÇA DE L'ESGLÉSIA!

SORTIDA 22 I 23 DE MAIG

Holaholahola!  Com esteeeeu? Nosaltres contentíssims perquè per fi podem tornar a fer sortides!! 🥳🥳 Com que sabem que trobeu molt a faltar dormir en tendes, caminar, mirar les estrelles i estar amb contacte amb la natura, anirem a... ⛰PUIGGRACIÓS!!⛰   On i quan ens trobem?  Dissabte a les 8:15 a l'Estació de Granollers-Canovelles. On i quan tornem? Diumenge a les 12:55 a l'Estació de Granollers-Canovelles Què hem de portar?  Motxilla Sac Pijama Roba de recanvi Necesser Roba d'abric Àpats (esmorzar de dissabte, dinar, berenar, sopar i esmorzar de diumenge) Aïllant Cantimplora Capelina Lot  Foulard (super important, el necessitarem!) Calçat còmode per caminar Crema de sol (posada i a la motxilla) Molt important!  Serà una sortida molt especial, la primera del curs i la primera primera per alguns altres. Recordeu avisar i justificar en el cas que no pogueu venir!  Fins dissabte!!!  Sempre a punt!⚜️

Sortida conjunta 26-27 febrer

 Bon dia Xaloc!!! El cap de setmana següent (26-27 de febrer) hi ha  sortida conjunta , tal com us vam comentar l'altre dia. Què vol dir això? Doncs que farem la sortida amb els Ràngers Pena i els coneixerem una mica més, ja que al cap i a la fi som de la mateixa unitat 😜 Anirem a  Matadepera , a un cau molt xulo i bastant gran hehe  Per tant, quedarem a les  9:15h  del dissabte 26  a l'estació de tren de  Granollers Centre.  Com que serem el doble de persones, us demanem que sigueu puntuals, encara que ja ho sou prou i per això no ens preocupa 😀 que grans 💥 Pel diumenge demanem a les famílies que vinguin cap al matí, abans de dinar, si tot va bé! Anar amb transport públic costa una mica... QUÈ S'HA DE PORTAR? - Tot el que porteu de normal a la sortida -  Foulard  i camisa. -  Àpats       - Esmorzar de dissabte     - Dinar de dissabte     - Berenar de dissabte     - Sopar de dissa...